Selasa, 23 Ogos 2011

Tugasan PPG Kajian Tindakan

Salam sejahtera semua.


Pada semester pertama pengajian saya sebagai seorang siswi di UTHM, Batu Pahat, saya telah diarahkan menyiapkan tugasan iaitu perlu melakukan kajian tindakan yang berkaitan dengan pengajaran dan pembelajaran matapelajaran Kemahiran Hidup dalam kursus . Saya dapati agak sukar untuk mencari panduan dalam membuat laporan. Namun kemudiannya saya bernasib baik kerana pensyarah, En.Ghazally b. Spahat berkongsi manual panduan kajian tindakan ini dengan kami dan di kesempatan ini saya turut ingin berkongsi dengan anda manual panduan menulis bagi  menyiapkan kajian tindakan anda sendiri

Kajian Tindakan dalam pendidikan menjadi satu perkembangan penting yang menjadi altenatif penyelidikan kepada pendidik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan