Khamis, 14 Julai 2011

Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2

Bab terakhir bermula sebagai Harry, Ron, dan Hermione meneruskan usaha mereka untuk mencari dan memusnahkan tiga Horcruxnya baki Tuhan Jahat, perkara-perkara ajaib yang bertanggungjawab untuk keabadian. Tetapi sebagai Hallows mayat mistik dibongkar, dan Voldemort mendapati tahu tentang misi mereka, peperangan terbesar bermula dan kehidupan kerana mereka tahu ia tidak akan sama sekali lagi

Ditulis oleh Jordan
Internet Movie Data Base




Harry Potter and Sorcerer Stone.

Sebenarnya saya ni memang peminat siri filem Harry Potter walaupun bukan bertindak sebagai 'huge fan' tetapi saya masih mengikuti perkembangan terkini filemnya dan saya berasa agak sedih kerana dikhabarkan bahawa filem Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2 ini merupakan filem terakhirnya. Terlalu sayang untuk saya melepaskannya.... Saya masih ingat lagi betapa saya begitu excited untuk menonton filem pertama Harry Potter. Di antara filem-filemnya, saya tetap memilih Harry Potter And Sorcerer Stone yang terbaik. Mungkin itu pertama kalinya saya melihat set penggambaran yang hebat, di luar jangkauan imaginasi kita. Full kredit harus diberikan kepada penulis JKRowling dan juga pereka set penggambaran. Saya juga harus memberi pujian kepada JKRowling kerana telah mencipta sesuatu yang saya anggap sebagai amat 'brilliant' (tidak terucap dalam Bahasa Melayu kerana terlalu mengkagumi)




Harry Potter Years 1 - 5 Priview


Saya tidak sabar, almost dying xD......untuk menonton aksi dalam Harry Potter And The Deathly Hallows Part 2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan